E faʻafefea ona faʻaitiitia le vevela o le ea o le diesel generator seti

E faʻafefea ona faʻaitiitia le vevela o le ea o le diesel generator seti Diesel generator seti o loʻo galue, o le vevela i totonu e maualuga tele, pe afai o le iunite i totonu o le vevela e maualuga tele o le a taʻitaʻia ai le vevela e le lelei, e aʻafia ai le faʻaogaina o le iunite , ma e oʻo lava i le faʻaitiitia o le ola tautua o le iunite.O le mea lea, pe faʻafefea ona faʻaitiitia le vevela o le ea o se faʻafitauli e tatau ona talanoaina, o iinei matou te faʻasoa atu ai ni auala aoga se lua e faʻaitiitia ai le iunite i le vevela o le ea.

Muamua, o le faʻaaogaina o vai loloto.

Punavai i lalo o le eleele, o le faʻaaogaina o vai i lalo o le eleele i totonu o le ea malulu e faʻaitiitia ai le vevela o le ea.Mo se faʻataʻitaʻiga, o se kamupani e iai le vai loloto (16 tikeri i le taumafanafana, taumalulu, 14 tikeri) e faʻaitiitia ai le vevela o le ea, ina ia faʻapipiʻi le afi eletise i le vevela o le ea e masani lava 25 tikeri (laʻititi o le 22 tikeri), o lea. e 12%.
Lua, o le faʻaaogaina o le tui ausa o le vai malulu.

O le faʻaogaina o le faʻaogaina o le ausa o le vai malulu, o loʻo faʻaaogaina le vai i le mataupu faavae o mea faʻafefe eseese i lalo o le mamafa o le ea, o le faʻaaogaina o le afi afi afi vevela vai vevela i totonu o le tane faʻamaufaʻailoga mo le faʻafefe o le kasa e ala i le faʻalauteleina o le faʻamaufaʻailoga. fa'atonu o le mamafa o tane, fa'aoso fa'asaosaoa maualuga, le ausa fa'amalulu tane.O lena na pamuina i totonu o le vacuum maualuga, ina ia sasaa atu pea i totonu o le tane vai, o se vaega i le isothermal evaporation vai vevela, vai vevela maualalo ma le tele o ia mea i le vevela vevela i le aisa, galue faifai pea, Everfount e mafai ona maua vai malulu. i le maualalo o le vevela.

Faamoemoe e mafai ona tatou faʻaogaina le auala o loʻo i luga e faʻaitiitia ai le vevela o le gaosiga o seti diesel, ina ia mafai e le iunite ona ausia le tulaga lelei o le vevela.O le mea moni, e manaʻomia le faʻalogo i nisi o vaega o le vai loloto ona o le sootaga i le va o le lelei o le vai, faigofie ona fua, o lea e tatau ai ona tatou faia se galuega lelei faʻamamaina le fua o le tausiga masani.

 


Taimi meli: Ian-11-2021

Auina mai lau savali ia i matou:

Tusi lau savali iinei ma lafo mai ia i matou